Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

Καίνε την Ελληνική σημαία κάτω από την Πρεσβεία στα Τίρανα!!!

Kαίνε, ανά τακτά διαστήματα, εθνικιστές Αλβανοί την Ελληνική σημαία κάτω από την Πρεσβεία της Ελλάδας στα Τίρανα!!! Το κατήγγειλε επίσημα ο τέως Πρόξενος της χώρας μας στην Κορυτσά Θ. Οικονόμου, σε συνέντευξή του στο "Νοιάζομαι". Και κανείς δεν αντιδρά.... Γιατί;;;


Είπε συγκεκριμένα ο κ. Οικονόμου: "Δεν ανακαλώ όσα είπα για τους Έλληνες Μειονοτικούς και τη Βόρειο Ήπειρο. Δεν είναι αυτοί οι άνθρωποι Έλληνες; Δεν είναι Βόρεια Ήπειρος η περιοχή;

Είναι προσωπικές απόψεις αυτά; Γιατί δεν μιλάει ο Πρέσβης στα Τίρανα Νίκος Πάζιος; Κάθε τόσο καίνε την Ελληνική σημαία κάτω από την Πρεσβεία και δεν μιλάει!». Και πρόσθεσε: "Έκανα το καθήκον μου. Τίποτε παραπάνω. Γι΄ αυτό και ανακλήθηκα στην Αθήνα! Είχα συνείδηση της αποστολής μου. Ήμουν στην Βόρειο Ήπειρο! Εάν ήμουν στην Καμπέρα ή κάπου αλλού, θα λειτουργούσα υπό άλλες συνθήκες. Αλλά ήμουν στη Βόρειο Ήπειρο»…





http://katoci.blogspot.com/
iNews
ksipnistere

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο