Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

Γιώργος Τράγκας: Ποτέ μέχρι σήμερα δεν είχα συζητήσεις με το Star για συμμετοχή μου στο πρόγραμμα του.

Με έκπληξη διαβάζω τον τελευταίο καιρό όλα τα δημοσιεύματα (και τα σημερινά) στο internet για επικείμενη συνεργασία με το Star και για ρήξη των επαγγελματικών σχέσεων μου με το Σκάι. Ποτέ μέχρι σήμερα δεν είχα συζητήσεις με το Star για συμμετοχή μου στο πρόγραμμα του. Ποτέ μέχρι σήμερα δεν είχα παραβίαση των όρων του συμβολαίου για τον Ελεύθερο Σκοπευτή στον Σκάι. Ούτε μέχρι σήμερα υπήρξαν τριβές στις σχέσεις μου με την ιδιοκτησία του.

Άλλωστε, το συμβόλαιο μου δεν προβλέπει καμία τηλεοπτική αποκλειστικότητα παρά μόνο την πολύωρη παραγωγή του Ελεύθερου Σκοπευτή. Επομένως δεν αντιλαμβάνομαι τη διοχέτευση αυτών των επίμονων και ανόητων πληροφοριών. Δεν καταλαβαίνω ποιοι έχουν συμφέρον να διοχετεύουν τέτοιου είδους πληροφορίες.

Καταλαβαίνω, βέβαια, τη δηλητηριώδη ατμόσφαιρα της εποχής, τις σκοπιμότητες και την απύθμενη ανοησία των καιρών, αλλά ομολογώ ότι είναι δυσνόητο να βλέπεις σε site, που ανήκει σε συνεργάτη του Σκάι (σχολιαστή), «πληροφορίες» ότι εγώ έκλεισα συνεργασία με το Star και τα «έσπασα» με τον Αλαφούζο.

Για να εξηγούμεθα: για μια ακόμα χρονιά πρόκειται να δουλέψω όπου με θέλουν και με τους δικούς μου όρους. Δηλαδή, να λέω ότι θέλω, χωρίς υπαγορεύσεις και παρεμβάσεις.

Τα υπόλοιπα που γράφονται είναι εκ του πονηρού και από ανόητους και δεν έχουν καμία σχέση με τη μέχρι σήμερα πραγματικότητα.

Γιώργος Τράγκας

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη! thiva post
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη!

Τα μόνα σχόλια που σβήνω είναι οι ύβρεις.

Χειρουργικό Ιατρείο

Χειρουργικό Ιατρείο